BAR Handel

Konflikthåndtering

 

En konflikt er en uenighed, hvor en eller flere af personerne bliver følelsesmæssigt involveret fx bliver vred, irriteret, ked af det eller lignende.

 

Konflikter kan ikke undgås- - heller ikke i kunderelationer, hvor der kan være mange interesser på spil. Men man kan lære at håndtere konflikter konstruktivt, målrettet og ligeværdigt, og skabe gode løsninger for både forretningen og kunden.

 

Under dette tema finder i viden om konflikthåndtering, samt en mødepakke til brug for instruktionen af personalet, herunder film og læringsværktøjer.

Kontakt Fællessekretariatet, Børsen, 1217 København K Email os på info@barhandel.dk Tip en ven om denne side Tilmeld dig nyhedsbrev

BAR Handel materialer kan du rekvirere gratis, hvis du/virksomheden er tilknyttet HK Handel, Fødevareforbundet NNF, Dansk Erhverv, Dansk Industri, Brugsforeningens arbejdsgiver-forening, Fællesforeningen for Danmarks Brugsforeninger, De Danske Slagtermestre, Bager- og konditormestre i Danmark samt Lederne.

 

Kontakt BAR Handels fællessekretariat info@barhandel.dk eller nævnte organisationer.

 

Er man ikke tilknyttet branchens organisationer, kan materialerne købes hos www.arbejdsmiljobutikken.dk eller på tlf: 39 16 52 30